Der kan være mange årsager til, at vi mister appetitten og ikke får nok og rigtig næring. Helt typisk er det, at vi med alderen mister appetitten, men også når vi er syge, kan vi have brug for en beriget kost.
I DanuCare glæder vi os til at hjælpe dig.
Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, som står parat til at hjælpe.
Kundeservice er åben:
Mandag – fredag fra 7.30 til 18.00
Akuttelefon i weekender og helligdage fra 9.00 – 12.00
Massi er uddannet klinisk diætist og har en MBA. Hun har i flere år arbejdet indenfor ledelse og sundhed på hospitaler, kommuner og i udlandet. Som salgs- og produktansvarlig i DanuCare hjælper Massi borgerne med at genfinde appetitten og finder målrettede og holdbare løsninger indenfor ernæringsprodukter og sondeernæring. Massi har direkte kontakt til pårørende og plejepersonale.
Mathias varetager Danucares kundeservice og hjælper med at sende varer til vores kunder.
Andreas er uddannet handelsøkonom og har arbejdet med kundeservice i mange år. Til daglig vil du møde ham i telefonen, hvor han hjælper alle vores skønne borgere
Karsten er uddannet indenfor revision og regnskab. Han har bred erfaring fra ansættelser i blandt andet revision/regnskabs-firmaer samt eget firma. Som økonomikonsulent i DanuCare ApS er det Karsten, som varetager bogholderiet og som er i kontakt med kunder og leverandører, når der er spørgsmål til fakturaer, ind- og udbetalinger eller kontoudtog. Du kan roligt ringe eller skrive til Karsten, hvis du har spørgsmål til dit kontoudtog eller din faktura.